În zilele noastre, odată cu creșterea popularității rețelelor de socializare, a luat naștere fenomenul de influencer, care este practic un creator de conținut popular, cu mulți urmăritori pe Instagram. Dar cine poate deveni, de fapt, influencer? Practic orice utilizator pasionat de pe Instagram!
Unele dintre rețelele de socializare încep să se transforme în platforme de marketing, ceea ce a adus o nouă oportunitate de carieră, și anume cea de influencer. Mulți își încearcă norocul pe această platformă pentru a deveni personalități influente și populare, și pentru a-și mări comunitatea social media.
Să devii influencer pe Instagram e mult mai ușor decât ai crede, însă există câteva chichițe care merită evitate!
Dacă nu îți dorești doar titlul de influencer, ci vrei să devii o personalitate respectată și iubită pe Instagram, care să influențeze mii de oameni cu postările sale și să fie remarcată de diferite branduri, aceste sfaturi te vor ajuta.
1. Alege o tematică care te interesează și la care te pricepi
Pentru început, trebuie să îți faci o idee privind tematica principală a feed-ului tău, alege ceva care îți place cu adevărat, și la care te pricepi. Poate ești pasionat de gastronomie și ai vrea să îți împărtășești creațiile culinare cu urmăritorii tăi, sau faci decorațiuni handmade, important e ca din conținutul tău să reiasă faptul că ceea ce faci, faci din inimă.
2. Scrie-ți o introducere captivantă
Pe Instagram ai doar câteva rânduri în care te poți prezenta, de aceea a important să scrii câteva lucruri foarte captivante care să îi convingă pe vizitatorii profilului tău să se uite și la câteva postări.
3. Dezvoltă un stil estetic și unitar pentru postările tale
Încearcă să îți formezi un stil aparte, o estetică omogenă, care să îți caracterizeze întreg conținutul. Cei care îți vizitează profilul vor fi mai fascinați de o imagine de ansamblu frumoasă decât de haosul pe care îl creează 100 de postări de 101 feluri.
4. Asigură-te că ai un conținut relevant, autentic și captivant, în mod regulat
În primul rând, asigură-te că rămâi autentic și că postezi doar ceea ce crezi cu adevărat. Al doilea aspect de luat în considerare e să postezi despre lucruri relevante pentru urmăritorii tăi, care le captează atenția. Odată ce obții mai mulți urmăritori cu postările tale, e important să îi și păstrezi, ceea ce înseamnă că trebuie să le captezi atenția pe termen lung. Poți face asta dacă ai conținut relevant, de calitate și postezi în mod regulat.
5. Utilizează hashtag-urile potrivite
Găsește hashtag-urile care se potrivesc conținutului pe care îl distribui comunității tale, deoarece acestea îi ajută să găsească ceea ce îi interesează, printre care și postările tale. Verifică la câte postări s-a utilizat un hashtag. Nu merită să folosești hashtag-uri cu mai mult de un milion de postări, deoarece conținutul tău se va pierde printre atâtea postări.
7. Folosește funcțiile de Story și Reels
Story-urile și reels-urile sunt mult mai directe decât pozele foarte gândite, editate și puse perfect la punct. Interacționează cu comunitatea ta cu storytime-uri, scurte videoclipuri și utilizează funcțiile de întrebări, vot pentru a câștiga încrederea urmăritorilor tăi.
8. Treci pe profil business și contactează branduri
Dacă treci pe profil business, vei arăta mai profesionist și vei fi mai remarcat de branduri. Totodată, poți verifica statisticile postărilor tale și poți crea conținut sponsorizat. Statisticile te pot ajuta și atunci când contactezi diferite branduri pentru colaborări.
Aici am adunat câteva idei de coffee caption pentru postările tale